W dniach 14-15 września 2014 w Warszawie odbędzie się Ogólnopolskie Forum Inicjatyw Pozarządowych. Jest to cykliczna impreza, która odbywa się raz na trzy lata. Pierwszy OFIP miał miejsce w 1996 roku i przez 6 edycji był organizowany przez Stowarzyszenie na rzecz FIP. Od 2014 roku jego organizatorem jest Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych.

W OFIP-ie biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, samorządów, administracji publicznej i biznesu. Wiodącym wydarzeniem każdego Forum jest konferencja poświęcona współpracy wewnątrz sektora pozarządowego oraz relacjom organizacji z partnerami zewnętrznymi. Towarzyszą jej różne formy prezentacji działań organizacji pozarządowych przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych osób. Na tę konferencję chcemy zaprosić Państwa.

Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych we współpracy z Fundacją „Jagniątków” i Fundacją „Merkury” organizują wspólny wyjazd dla 100 przedstawicieli organizacji pozarządowych z Dolnego Śląska. Uczestnikom zapewnia się przejazd w dniu 13 września autobusami z kilkunastu miejscowości (Jelenia Góra, Legnica, Lubań Śl., Lubin, Milicz, Świdnica, Wałbrzych, Wrocław, Zgorzelec) do Warszawy i z powrotem w dniu 15 września, kolację w dniu 13 września w Warszawie, dwa noclegi w pokojach 2.osobowych w dniach 13/14 września i 14/15 września w Warszawie w hotelu „Aramis” (www.hotelaramis.pl).

Uczestnicy z organizacji członkowskich DFOP ponoszą jedynie koszt udziału w konferencji (przekazywany Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych wg wybranej wersji przedstawionej poniżej). Dla organizacji nie będących członkami DFOP, za każdego uczestnika oprócz kosztów udziału w konferencji, pobierana będzie dodatkowa opłata w wysokości 30 zł. 

Koszt udziału w 2.dniowej konferencji OFIP wynosi w zależności od wersji:

  1. 60 zł - koszt udziału w dwudniowej konferencji (bez lunchów)
  2. 75 zł - koszt udziału w dwudniowej konferencji (w cenie jeden zimny lunch wegetariański 14 września)
  3. 75 zł - koszt udziału w dwudniowej konferencji (w cenie jeden zimny lunch wegetariański 15 września)
  4. 90 zł - koszt udziału w dwudniowej konferencji (w cenie dwa zimne lunche wegetariańskie 14 i 15 września)

Zgłoszenia proszę dokonywać na załączonym formularzu i przesłaniu go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela ze strony DFOP Waldemar Weihs – tel. 509 673 693.

Serdecznie zachęcamy do udziału w Ogólnopolskim Forum Inicjatyw Pozarządowych w Warszawie oraz do sprawdzania aktualności na oficjalnej stronie OFIP-u www.ofip.eu, DFOP www.dfop.org.pl oraz polubienia profili na Facebooku www.facebook.com/ofip.eu www.facebook.com/dfop.org

Formularz zgłoszeniowy (format DOCX)